donderdag 20 december 2012

Terra Cotta

Voor de bruiloft kreeg ik deze terracotta potjes (met papieren geraniums).


(erg onhandig, blogspot draait mijn foto's weer naar de oorspronkelijke positie als ik ze upload:( Iemand hier een oplossing voor?)














Ze stonden al een poosje in de tuin en op de zolder had ik nog een emmer latex staan. Bij mijn zusje had ik pas gezien dat ze zand door haar verf deed.
Dat heb ik ook maar eens geprobeerd en ik vond
 het wel een leuk effect geven. Een lintje met een pareltje
er aan, waxinelichtjes er in, toen durfde ik ze zelfs weg
te geven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.