vrijdag 7 december 2012

Koolrolletjes

Hatseflatsen dus. Wat ik nog even was vergeten te vertellen: ik hatseflats ook met eten. Nou, helemaal hatseflatsen is het niet, want ik doe het (nog) niet met restjes.

Wat dan wel? Ik probeer elke week iets nieuws te maken. Misschien zijn het dingen die jullie al 100 keer gemaakt hebben, misschien wel niet. Ik hoor het wel. Recepten en ideeën zijn ookaltijd welkom!

Deze week maakte ik koolrolletjes.

 

Het recept kun je hier vinden.
Mijn maat vond het heerlijk ('net of ik in een restaurant eet') maar mijn smaak was het net niet helemaal.
Ik had er rijst bijgemaakt met bechamel kerriesaus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Over mij

Mijn foto
Ik ben Corline, 21 jaar en regelmatig aan het 'hatseflatsen'. Dat betekent voor mij: lekker knutselen met dingen die zo min mogelijk kosten of toch weggegooid worden. Ik ben niet ergens supergoed in, maar probeer gewoon, doe ideeën op en deel ze hier graag weer.